Υαλουρονικό Οξύ & Οστεοαρθρίτιδα

υαλουρονικό και οστεοαρθρίτιδα

Στο σημερινό άρθρο θα δούμε πως το υαλουρονικό οξύ βοηθά στην αντιμετώπιση της οστεοαρθρίτιδας.

Η οστεοαρθρίτιδα είναι μια πάθηση πάρα πολύ συχνή στους ενήλικες ανθρώπους . Πρόκειται για τη δεύτερη πάθηση σε συχνότητα μετα  την στεφανιαία νόσο .  Συνήθως πρόκειται για μια ασθένεια με μεγάλη κληρονομικότητα, χωρίς όμως να αποκλείονται και άλλοι παράγοντες .

Η οστεοαρθρίτιδα δυστυχώς είναι μια εξελικτική και επιδεινούμενη πάθηση , με απλά λόγια, η πάθηση γίνεται χειρότερη με την πάροδο του χρόνου .

Πως λειτουργεί η οστεοαρθρίτιδα;

Η οστεοαρθρίτιδα καταστρέφει τον αρθρικό χόνδρο , το ελαστικό εκείνο οστό που σαν στόχο του έχει να απορροφά τις τριβές μεταξύ των οστών της άρθρωσης .

Η φθορά του χόνδρου με την πάροδο του χρόνου θα επιφέρει πόνο , δυσκαμψία , παραμόρφωση και οίδημα στην πάσχουσα περιοχή του ασθενή . Η λειτουργικότητα της άρθρωσης θα μειώνεται και η ποιότητα ζωής του ασθενή θα επιδεινώνεται .

Ο ορθοπαιδικός θα προσπαθήσει να βοηθήσει τον ασθενή του με όλες τις συντηρητικές μεθόδους  πριν καταφύγει σε επεμβατικές . Η καλύτερη μέθοδος αναχαίτισης της νόσου είναι οι εγχύσεις παραγώγων του Υαλουρονικού Οξέος .

Τι είναι το υαλουρονικό οξύ;

Το Υαλουρονικό οξύ είναι το φυσιολογικό αρθρικό υγρό που λόγω της οστεοαρθρίτιδας , η ποσότητα του και η σύσταση του έχει αλλοιωθεί.

Με την έγχυση του Υαλουρονικού οξέος που χορηγούμε στην πάσχουσα περιοχή:

• Λιπαίνουμε την άρθρωση, η οποία συμβάλλει στην προστασία του χόνδρου.
  • Μειώνουμε τον πόνο.
  • Αυξάνουμε την κινητικότητα της πάσχουσας περιοχής.
  • Με την έγχυση μπορούμε να ενισχύσουμε την σύσταση του αρθρικού υγρού του ασθενούς.
  • Η ενυδάτωση και η λίπανση της άρθρωσης αυξάνεται θεαματικά .
  • Μειώνεται σε τεράστιο βαθμό η ανάγκη λήψης αναλγητικών φαρμάκων .

οστεοαρθρίτιδα

Συχνότητα Χορήγησης Υαλουρονικού Οξέος

Η θεραπεία με Υαλουρονικό Οξύ για την καταπολέμηση της οστεοαρθρίτιδας,  μπορεί να επαναληφθεί κάθε έξι μήνες προσφέροντας ικανοποιητική ανταπόκριση. Ο ορθοπεδικός υπό συνθήκες αποστείρωσης και με τη χρήση τοπικής αναισθησίας θα χορηγήσει το Υαλουρονικό οξύ. Η χρήση του υπερήχου κατά την έγχυση εγγυάται την τοποθέτηση του φαρμάκου με μεγαλύτερη ακρίβεια στην πάσχουσα περιοχή .

Ο ορθοπεδικός έχοντας δεκαετή πείρα στις εγχύσεις Υαλουρονικού οξέος εγγυάται την σχεδόν ανώδυνη ( όσο μια αιμοληψία ) και χωρίς επιπλοκές έγχυση. Τα θετικά αποτελέσματα από τη χρήση Υαλουρονικού οξέος κυμαίνονται μεταξύ 80-90%, ενώ το κόστος της θεραπείας είναι κατά πολύ μικρότερο από άλλες ενέσιμες θεραπείες με παρόμοια αποτελέσματα και παρόμοια επίδραση στην πορεία της οστεοαρθρίτιδας.

Για θέματα που αφορούν την οστεοαρθρίτιδα μπορείτε να απευθυνθείτε στο Osteon Praxis και τον εξειδικευμένο ιατρό Δρ. Σκουλαρίδη Πολυμένη, ορθοπεδικός στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική με χρόνια εμπειρίας και περιστατικά ασθενών, μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά σας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2311 296 914.