Μυοσκελετική Θεραπεία

Ο γιατρός είναι εξειδικευμένος στην Manual Therapy ή Μυοσκελετική Θεραπεία (Deutsche Gesellschaft für Osteopathie und Chiropraktik) συνδυάζοντας τη γνώση και την πολύχρονη εμπειρία τόσο της Ορθοπεδικής όσο και της Manual Therary.
Το Manual Therapy αποτελεί μία σχετικά νέα θεραπευτική προσέγγιση στην Ελλάδα, που ήρθε να αντικαταστήσει την μέχρι τώρα θεραπεία με μηχανήματα ή φάρμακα και χρησιμοποιείται από εξειδικευμένους Ορθοπεδικούς για την αντιμετώπιση νευρομυοσκελετικών δυσλειτουργιών.
Το Manual Therapy κατατάσσεται στις πλέον ασφαλείς θεραπευτικές μεθόδους, με ανύπαρκτες επιπλοκές ή πόνο , και έχει ως βασικό σκοπό την αποκατάσταση της μυοσκελετικής δυσλειτουργίας του ασθενούς, θεραπεύοντας το αίτιο που την προκαλεί , για αυτό και η αποκατάσταση είναι συνήθως πλήρης και χωρίς υποτροπές.

Τα πλεονεκτήματα της Μυοσκελετικης Ανάταξης είναι μερικά από τα παρακάτω :
Μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα μυσκελετικά προβλήματα ακόμα και σε οξύ στάδιο.
Είναι μια σύντομη θεραπεία που συνήθως δεν απαιτεί φαρμακευτική αγωγή .
Ανακουφίζει από τον πόνο του αυχένα, της σπονδυλικής στήλης , των χεριών και των κάτω άκρων.

• Εξαλείφει περιπτώσεις ανισοσκελίας του κορμού
  • Βελτιώνει την κινητικότητα των αρθρώσεων
  • Επαναφέρει την μυϊκή απόδοση στο φυσιολογικό.
  • Διορθώνει τη στάση του σώματος
  • Προλαμβάνει τους τραυματισμούς και βελτιώνει τις επιδόσεις των αθλητών

Η επαναφορά στην λειτουργικότητα, στην άσκηση ή στο άθλημα είναι ταχύτερη, πληρέστερη και ασφαλέστερη.