Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Θεραπεία με Ραδιοσυχνότητες

rf

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη Θεραπεία με Ραδιοσυχνότητες

Μια από τις πιο διαδεδομένες θεραπείες στον τομέα της νευρολογίας είναι η θεραπεία με ραδιοσυχνότητες και συγκεκριμένα η διαδερμική νευρόλυση με ραδιοσυχνότητες (RF). Τι γνωρίζουμε ωστόσο για αυτή και ποιους ασθενείς αφορά; Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και ενημερωθείτε σχετικά.

Τι είναι η διαδερμική νευρόλυση με ραδιοσυχνότητες (RF);

H διαδερμική νευρόλυση με ραδιοσυχνότητες είναι μια ελάχιστα επεμβατική τεχνική με άριστα αποτελέσματα.

Η τεχνική της νευρόλυσης ενδείκνυται απόλυτα για την αντιμετώπιση του χρόνιου περιφερικού νευροπαθητικού πόνου, ο οποίος εκφράζεται με διάφορες μορφές όπως:

• οσφυαλγία
  • αυχεναλγία
  • ισχιαλγία
  • νευραλγία τρίδυμου

Πρόκειται για μια ασφαλής τεχνική με μηδενικές παρενέργειες , άμεσα αποτελέσματα και ανακούφιση του πόνου, με πολύ προσιτό κόστος .

ραδιοσυχνότητες

Τι μπορούμε να πετύχουμε με την τεχνική των ραδιοσυχνοτήτων;

Με την τεχνική των ραδιοσυχνοτήτων πετυχαίνουμε σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αναστολή του πόνου για ένα χρονικό διάστημα που μπορεί να φτάσει και τους 18 μήνες.

Ποια είναι η διαδικασία της διαδερμικής νευρόλυσης με ραδιοσυχνότητες (RF)?

Ο γιατρός μέσω ακτινοσκοπικής πλοήγησης με μια διαδερμική λεπτή βελόνα που εσωκλείει ένα ηλεκτρόδιο, κατευθύνεται με ακρίβεια στο σημείο του πόνου.

Εφόσον ο γιατρός βεβαιωθεί με την συνεργασία του ασθενή μέσω ενός κινητικού τεστ, πως βρίσκεται στην παθολογική ζώνη, τότε ξεκινά να ενεργοποιεί το ηλεκτρόδιο προκαλώντας στην παθολογική ζώνη μια αύξηση της θερμοκρασίας μέχρι να προκύψει  η αδρανοποίηση του νεύρου.

Χρόνος ανάρρωσης

Πρόκειται για μια αναίμακτη τεχνική , που πραγματοποιείτε με τοπική αναισθησία και ο ασθενής μπορεί να φύγει μετά  από 1-2 ώρες από την κλινική .

Μετά το πέρας της ημέρας μπορεί να επιστρέψει στις καθημερινές του δραστηριότητες .

Επικοινωνήστε με το ιατρείο Osteon Praxis για να ενημερωθείτε σχετικά ή να κλείσετε ραντεβού. Ο Δρ. Σκουλαρίδης Πολυμένης Ορθοπαιδικός στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική με χρόνια εμπειρίας στην διαδερμική νευρόλυση με ραδιοσυχνότητες και περιστατικά ασθενών, μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά σας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2311 296 914.