Τι είναι το Manual Therapy και σε ποιους απευθύνεται;

manual therapy

Τι είναι το Manual Therapy και σε ποιους απευθύνεται;

Πολλές φορές μια λάθος θέση στην εργασία μας ή μια κακή τεχνική σε ένα άθλημα,  αποτελεί το βασικό αίτιο μιας εκδήλωσης χρόνιου μυοσκελετικού προβλήματος. Το Manual Therapy, έρχεται να αντιμετωπίσει ακριβώς αυτό.

Manual Therapy: Ορισμός

Το Manual Therapy ή διαφορετικά: η Ορθοπεδική Θεραπεία με Χειρισμούς (ΟΜΤ) είναι μια τεχνική που εφαρμόζεται με τα χέρια τόσο για την διάγνωση όσο και για τη μυοσκελετική θεραπεία

Πρόκειται για μια τεχνική η οποία θεραπεύει πλήθος προβλημάτων κυρίως της σπονδυλικής στήλης όπως:

• πόνο σε αυχένα
  • πλάτη
  • μέση

αλλά και σε προβλήματα περιφερικών αρθρώσεων όπως:

• ώμο
  • αγκώνα
  • καρπό
  • ισχίο
  • γόνατο
  • αστράγαλο

Τι αποτελέσματα μπορεί να αναμένει ο ασθενής;

Όπως σε κάθε κλινική εξέταση από το γιατρό, έτσι και στην ορθοπεδική εξέταση με Manual Therapy, ο κάθε ασθενής  αντιμετωπίζεται ως μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη οντότητα.

Ο γιατρός εφόσον ενημερωθεί για το ιστορικό του ασθενή,  με την τεχνική της χειροπρακτικής θα μπορέσει να αξιολογήσει:

#1 Την  κίνηση των αρθρώσεων της σπονδυλικής στήλης με κάθε λεπτομέρεια.

#2 Την  κίνηση των αρθρώσεων, των χεριών και των ποδιών.

#3 Την  συμπεριφορά του νευρικού συστήματος όταν υπάρχουν φλεγμονές νεύρων, όπως μια ισχιαλγία ή δυσλειτουργίες του νευρικού συστήματος.

#4 Την  δύναμη και την αντοχή των μυών.

#5 Τις  πιθανές μυϊκές ανισορροπίες.

Πως θεραπεύεται ο ασθενής;

Ο γιατρός εφόσον αξιολογήσει όλα τα παραπάνω με την Ορθοπεδικη τεχνική του Manual Therapy θα είναι σε θέση αρχικά να θεραπεύσει ασθενείς με μυοσκελετικό πόνο, ακόμη και στην οξεία φάση, με λίγες μόνο συνεδρίες  με τον πιο ανώδυνο και αποτελεσματικό τρόπο.

Επιπλέον, να ανακουφίσει τους μύες των ασθενών , οι οποίοι μετα από επαναλαμβανόμενες λάθος κινήσεις εμφάνισαν χρόνιο και φαρμακοανθεκτικό πόνο.

Να αποφορτίσει και να βελτιώσει την λειτουργικότητα σε περιοχές του σώματος όπως ο αυχένας, η μέση, τα άνω και κάτω άκρα.

Το πιο σημαντικό ίσως όλων είναι πως με την ορθοπεδική τεχνική του Manual Therapy, ο γιατρός θα μπορέσει να επανεκπαιδεύσει το μυοσκελετικό σύστημα του ασθενή, να καταφέρει να έχει μια σωστή εργονομία  και να χαρίσει  στον ασθενή μια καθημερινότητα  με ποιότητα ζωής χωρίς πόνο.

Επικοινωνήστε με το ιατρείο Osteon Praxis για να ενημερωθείτε σχετικά ή να κλείσετε ραντεβού. Ο Δρ. Σκουλαρίδης Πολυμένης – Ορθοπαιδικός στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική με χρόνια εμπειρίας και περιστατικά ασθενών, μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά σας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στο 2311 296 914.